Analyse oplagecijfers in Adformatie

2014_Foto_KioskAnders dan de pessimistische titel doet vermoeden, is mijn bijdrage aan dit artikel over oplagecijfers in Adformatie behoorlijk optimistisch. De cijfers van het HOI laten zien dat  de totale tijdschriftenoplage in Nederland de afgelopen tien jaar is gedaald van 21 naar 18 miljoen. Een verlies van drie miljoen; niet eens zo slecht in een decennium waarin de digitale media zo’n enorme vlucht hebben genomen. Wél vertellen de cijfers dat wij de media op een totaal andere manier zijn gaan gebruiken. Een aantal voorbeelden uit dit artikel. Lees verder

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s