Tijdschrift van de toekomst

Luslab_Postermuur_Cropped

Denk niet langer tweedimensionaal. Het tijdschrift van de toekomst kan een tafel zijn, een muur of een jas. Maar bovenal, het tijdschrift van de toekomst hoef je niet te zoeken, het vindt jou.

Techniek is per definitie een half fabrikaat, vindt Dimitri Nieuwenhuizen van Lustlab. Het is altijd een stap tussen de vorige technologische doorbraak en die daarna. ‘Denk aan de cd. Iedereen was ervan overtuigd dat dit de hoogste haalbare techniek was voor het luisteren naar muziek. Het geluid kón toch immers niet mooier. Het bleek een zeer tijdelijke tussenstap tussen het cassettebandje en de iPod.’ Communicatieprofessionals, mediaproducenten en uitgeverijen doen er daarom volgens Nieuwenhuizen verstandig aan niet teveel te focussen op de huidige techniek, zoals de iPad. Lees verder

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s