Tips voor een sterke cover. Deel 2

Het belang van een goede cover is voor bladenmakers net zo bekend als het wekelijkse of maandelijkse getob om die goede cover ook deze keer weer voor elkaar te krijgen. Soms lijkt het zelfs alsof makers van customermedia, relatiemedia en vooral medewerkermagazines de moed een beetje hebben opgegeven. Maar al te vaak kiezen ze voor de voorspelbare portretfoto. Maar wie zegt dat een cover altijd een foto moet zijn? Met illustratie kun je veel meer kanten op. Lees verder. En bekijk ook deel 1 van Tips voor een sterke cover.

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s