Nieuwe werken

‘Als je mij vraagt: “Vertrouw jij je medewerkers?” zeg ik volmondig ja. Maar ik merk dat ik onbewust mijn vertrouwen toch baseer op wat ik zie als ik de werkvloer oploop. Met het Nieuwe Werken moet ik dat visuele aspect loslaten en een andere manier vinden om het vertrouwen te bevestigen.’ Ilse Bouwman, leidinggevende bij Eneco, en vijf andere collega’s vertellen openhartig over hun ervaringen met het Nieuwe Werken bij Eneco in het artikel dat ik schreef voor PUUR, het medewerkersmagazine van Eneco. Bekijk het artikel.

Geef een reactie

